عالی

خرید بک لینک
از این وبلاگ به یک بازی وبلاگی دعوت شدم. گرچه از من خواستند که از کابوسهام بنویسم، اما من بیشتر رویا میبینم تا کابوس. پررنگترین کابوسی که هنوز هم ترسش برام زنده است، مربوط به دوران کودکیمه که تحت تاثیر کارتونهای نامناسب اون زمان دیدم. خواب دیدم غولها به شهرمون حمله کردن، خواهر و برادرم رو دزدین و من سرگردون دنبال خانوادهام میگشتم. خیلی هم طولانی بود و وقتی بیدار شدم احساس میکردم بیشتر عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: کابوس, نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: يکشنبه 2 مهر 1396 ساعت: 17:58

-اگر قرار باشه دنیا رو در یک کلمه خلاصه کنی، چی میگی؟
-حقیقت!
عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: حقیقت, نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: يکشنبه 2 مهر 1396 ساعت: 17:58

ما آدمهای خوبنما! ما آدمهای بیقلب! ما آدمهای پولدوست! ما آدمهای شعاری! ما آدمهای خودخواه! ما آدمهای بیتفاوت! ما آدمهای تنبل! ما آدمهای بدون راهحل! ما آدمهای اکسیژنسوز! ما آدمهای بیمصرف!
چطور میشه اشک یک بچه معصوم رو دید و بیتفاوت گذشت؟ قطعا ما موجوداتی با ویژگیهای فوق الذکریم!
عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: آدمیت, نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: يکشنبه 2 مهر 1396 ساعت: 17:58

صفحه بندی